Brofållens Nytt & Nött

Alla inlägg under januari 2012

Av brofallensnyttonott - 23 januari 2012 23:14

Hej govänner!

Nej vi har inte glömt men snön som kom i lördags fíck vår tfn kabel att brista. Vi har nu fått låna ett mobilt bredband tills det är åtgärdat..... tekniken kan ställa till det.


Här har hänt saker men jag tar det lite kortfattat ........


Premiär på Brofållen för kläder från Love forever..... mer kommer naturligtvis in allteftersom.


         Underbara kan jag säga   


Från Sagen har ljus & kuddar kommit in.... alltså rosljusen finns för de som inga fick på ljuskvällen samt en sort med änglar.


Broderat av Eivor Jakobsson..... gamla underbara mönster.


Från Lokgården har vi fått nya kort och mer framöver hoppas vi. Konstnären heter Lena Wikman och är fantastiskt duktig.... helt i Brofållens smak   


Vi har gjort om inne i butiken..... det blev jättefint.... vi är ett bra team min man & jag. Nu blir det en bildkavalkad och jag hoppas att vi nu kan surfa vidare  utan missöden med nätet.


Välkomna in i morgon !!


                             

Av brofallensnyttonott - 12 januari 2012 15:18

så ni inte missar infarten ikväll....  

Av brofallensnyttonott - 8 januari 2012 18:16

Hej govänner !


     Jag tänker dela ut en present idag... för att jag är så glad.   Jaa?? det kan man väl göra... dela med sig av sin glädje.....

Nummer 21 på min gilla lista på FB blev det .....   Lillan Papp!! 

Hahaha... mer glädje till en glädjespridare........ och eftersom du kommer på myskvällen så får du din present då.

Nu så ska vi äta och gotta oss i soffan lite senare.


Ha de så gott så länge !

  Maggan


Bloggen

                                    

Hej & Välkommen !

 

Ett litet rött på landet med egen butik..barn..djur och  mycket värme...... Ja ungefär så tänkte jag när jag som 17-åring satt i en tvårumslägenhet... 4 trappor upp  och sydde lamp- skärmar. Redan då flödade min kreativitet.... utan den vill jag inte leva.

 

Nu många år senare lever jag min dröm.

 

Jag har två underbara barn som stöttar mig i allt jag gör.

En äkta hälft som jag smittat med mina idéer och som jag ibland nu måste bromsa.

Ett litet rött på landet med en liten livsstilsbutik som jag brinner för.

Våra älskade små barnbarn. Vilken lycka det är att ha dom i våra liv!   

Det bästa är att trots livets alla berg & dalbanor så finns vi för varandra, i vått & torrt.

 

Därför mina vänner, lever jag i drömmen som blev sann... jag har allt jag drömt om, resten är bonus.

 

Nyheter om vad som händer i min lilla butik Brofållens Nytt & Nött presenterar jag här. 

Min förhoppning är att jag även kan förmedla lite glädje & värme till mina läsare.

 

Så.. Välkomna in till Brofållen!

 

  Maggan  

Kontaktuppgifter

          

ÖPPET TIDER

Onsd-Fred  13-18

Lördag  10-14

Mail.  brofallensnyttonott@telia.com 

Senaste inläggen

Menyer

Mina favoriter

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards