Brofållens Nytt & Nött

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av brofallensnyttonott - 7 juli 2012 23:24

Hej go vänner!!


Semestertider.... hoppas att ni har det gott vad ni än gör. Idag kom det ett riktigt sommarregn här i Kronoberg. Helt vindstilla och regnet öste ner,,, härligt att kunna ligga på altanen och lyssna till smattret av regndropparna. Nu är det friskt och alldeles tyst här ute på Brofållen.... dimman ligger tät och det är så vackert.


Tack alla för den här veckan.... jag är lyckligt lottad som får så härliga människor på besök i min butik.... ni får mig att le nu när jag sitter här.


Nästa vecka blir det andra öppningstider....  vi ska tänka lite på oss själva ....   


Måndag 11-18

Tisdag  Stängt

Onsdag  Stängt

Torsdag  Stängt

Fredag  11-18

Lördag  10-15

Söndag  10-15


Carpe Diem  /    Maggan

Bloggen

                                    

Hej & Välkommen !

 

Ett litet rött på landet med egen butik..barn..djur och  mycket värme...... Ja ungefär så tänkte jag när jag som 17-åring satt i en tvårumslägenhet... 4 trappor upp  och sydde lamp- skärmar. Redan då flödade min kreativitet.... utan den vill jag inte leva.

 

Nu många år senare lever jag min dröm.

 

Jag har två underbara barn som stöttar mig i allt jag gör.

En äkta hälft som jag smittat med mina idéer och som jag ibland nu måste bromsa.

Ett litet rött på landet med en liten livsstilsbutik som jag brinner för.

Våra älskade små barnbarn. Vilken lycka det är att ha dom i våra liv!   

Det bästa är att trots livets alla berg & dalbanor så finns vi för varandra, i vått & torrt.

 

Därför mina vänner, lever jag i drömmen som blev sann... jag har allt jag drömt om, resten är bonus.

 

Nyheter om vad som händer i min lilla butik Brofållens Nytt & Nött presenterar jag här. 

Min förhoppning är att jag även kan förmedla lite glädje & värme till mina läsare.

 

Så.. Välkomna in till Brofållen!

 

  Maggan  

Kontaktuppgifter

          

ÖPPET TIDER

Onsd-Fred  13-18

Lördag  10-14

Mail.  brofallensnyttonott@telia.com 

Senaste inläggen

Menyer

Mina favoriter

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards