Brofållens Nytt & Nött

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av brofallensnyttonott - 5 juli 2012 12:24

har igen målat nya underbara Anti Jante Änglar   och Emma kommer till oss i september.... det längtar jag efter jättemycket!! Mer information kommer inom kort.


Kolla in dessa damer..........


     


och så här ser hon ut Emma på Livskrafter   gå gärna in och läs på hennes sida.


 


Nu ska jag titta till Ernst och hans damer   


  Maggan

Av brofallensnyttonott - 5 juli 2012 08:30

Hej go vänner!


  Då är jag med hönor.... har pratat om det i ett par år och nu blev det av.   Min man skrattar och skakar på huvudet men djurälskare som han är, så smälte han direkt. Tuppen Ernst ( efter farfar) verkar vara en kelen kille som Niclas föll för. Nästa vecka kommer hönsstängslet och då får de små liven stor yta att spatsera på.


      Ernst, Magda & Agda .... Olivia kommer på söndag.   


Underbara Christa på Angel & Roses har "bakat" min ljuvliga tårta till butiken   kalorifri.


 


Lite bilder från Bali, mitt favoritställe .......


            Jag tycker indiska möbler är såå snyggt.....


Nu så måste jag släppa ut mina barn.... det blåste igår så jag tog in dom så dom inte blir sjuka   ja ni hör ju... jag en hönsmamma.


Öppet idag 11-19. Hjärtligt Välkomna in !!


  Maggan



Bloggen

                                    

Hej & Välkommen !

 

Ett litet rött på landet med egen butik..barn..djur och  mycket värme...... Ja ungefär så tänkte jag när jag som 17-åring satt i en tvårumslägenhet... 4 trappor upp  och sydde lamp- skärmar. Redan då flödade min kreativitet.... utan den vill jag inte leva.

 

Nu många år senare lever jag min dröm.

 

Jag har två underbara barn som stöttar mig i allt jag gör.

En äkta hälft som jag smittat med mina idéer och som jag ibland nu måste bromsa.

Ett litet rött på landet med en liten livsstilsbutik som jag brinner för.

Våra älskade små barnbarn. Vilken lycka det är att ha dom i våra liv!   

Det bästa är att trots livets alla berg & dalbanor så finns vi för varandra, i vått & torrt.

 

Därför mina vänner, lever jag i drömmen som blev sann... jag har allt jag drömt om, resten är bonus.

 

Nyheter om vad som händer i min lilla butik Brofållens Nytt & Nött presenterar jag här. 

Min förhoppning är att jag även kan förmedla lite glädje & värme till mina läsare.

 

Så.. Välkomna in till Brofållen!

 

  Maggan  

Kontaktuppgifter

          

ÖPPET TIDER

Onsd-Fred  13-18

Lördag  10-14

Mail.  brofallensnyttonott@telia.com 

Senaste inläggen

Menyer

Mina favoriter

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards