Brofållens Nytt & Nött

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Det går med en hand också

Av brofallensnyttonott - 18 april 2012 10:32

  fast det går långsamt.


Jag mår hyfsat bra idag. Värken har lagt sig lite och jag känner mig inte helt utslagen.    För en duracell höna som jag,  kommer det att bli en läroperiod i att ta det lugnt och det som jag har svårast med.... be om hjälp. Jag har alltid varit sån... ni vet.... KAN själv. Nu är jag lite äldre och klokare och tillåter mig det IBLAND.


I måndags när jag kom hem från sjukhuset så stod det ett torn med varor utanför butiken.... såklart    just när jag inget orkar. Men min älskade make Herr C packade upp så jag kunde ta lite foton i går.


Underbara vita mamelucker från Sagen.... det blir ett par omedelbums till mig   


 


STOOORA härliga medicin burkar i vintage look..... dom är helt outstanding!! Där är det bara att låta fantasin flöda... en klar favorit


 


Bordet dom står på är också nya.


Det har kommit in lite quiltat, stora bonbonjärer, vinglas, sockerlåda i toppskick,silver och glas.   Det bästa vore om ni kommer in och ser själva. På lördag har jag öppet som vanligt  MEN jag kan behöva lite hjälp emellanåt med packning.   Men det löser vi.... eller hur...


Nu ska jag ta en dusch och det tar väl ett tag innan jag är klar.... lagom till lunch hahahaha


Kram till er idag mina goa vänner. Ha en riktigt skön dag!!


  Maggan





 
 
Christa

Christa

20 april 2012 17:09

Så fina bilder =)KRAM♥

http://rosesandangels.blogspot.se

brofallensnyttonott

20 april 2012 17:14

:)) Det blir nog lite blandat bandat när det gäller kvalitén. Tack för ljuvliga bakelser. Kramiz

 
Ingen bild

Christa

24 april 2012 18:14

Hej! Varsågod ska kolla en kartong till klockan din snart. Det är så mycket nu. Jobbig dag på fredag. ♥ KRAMEN

brofallensnyttonott

25 april 2012 11:30

Ingen panik vännen... jag har inte så bråttom. Tänker på dig kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av brofallensnyttonott - 17 december 2013 13:08


Hej goa ni!   Jag har helt snöat in på Alterhedens glögg.... såå goda Kommer i en trälåda och där ligger också kolamix att göra enkelt. Perfekt att ge bort istället för en blomma. Ja jag dricker Blossa annars ....inte nu längre      Ön...

Av brofallensnyttonott - 26 november 2013 17:44


Hej kära vänner!   Jag har blivit sjuk och måste nu vara på sjukhuset till och från vilket innebär kaos i våra öppettider. För säkrast info ringer ni på 0730366996, eller går in på vår fb sida.   Denna vecka har vi öppet onsdag 13-18 samt s...

Av brofallensnyttonott - 5 november 2013 13:51


  Hej på er allihop!   Lördag är det stängt på Brofålen då min lillebror fyller jämna år. Observera att vi ändrat öppettiderna på vardagarna från 11 till 13 istället.       Några platser kvar till julmyset, var ute i god tid .     ...

Av brofallensnyttonott - 11 oktober 2013 16:24


öppnar vi 2 timmar senare på vardagarna.    

Av brofallensnyttonott - 8 oktober 2013 17:47

Hej alla godingar!   Det är så frustrerande att gå och vänta på varor, och dom är inte så duktiga på att hålla leveransdatumen. Men en av mina absoluta favoriter har kommit.... en ljuslykta i form av en kristall krona. Den är så underbar och må...

Bloggen

                                    

Hej & Välkommen !

 

Ett litet rött på landet med egen butik..barn..djur och  mycket värme...... Ja ungefär så tänkte jag när jag som 17-åring satt i en tvårumslägenhet... 4 trappor upp  och sydde lamp- skärmar. Redan då flödade min kreativitet.... utan den vill jag inte leva.

 

Nu många år senare lever jag min dröm.

 

Jag har två underbara barn som stöttar mig i allt jag gör.

En äkta hälft som jag smittat med mina idéer och som jag ibland nu måste bromsa.

Ett litet rött på landet med en liten livsstilsbutik som jag brinner för.

Våra älskade små barnbarn. Vilken lycka det är att ha dom i våra liv!   

Det bästa är att trots livets alla berg & dalbanor så finns vi för varandra, i vått & torrt.

 

Därför mina vänner, lever jag i drömmen som blev sann... jag har allt jag drömt om, resten är bonus.

 

Nyheter om vad som händer i min lilla butik Brofållens Nytt & Nött presenterar jag här. 

Min förhoppning är att jag även kan förmedla lite glädje & värme till mina läsare.

 

Så.. Välkomna in till Brofållen!

 

  Maggan  

Kontaktuppgifter

          

ÖPPET TIDER

Onsd-Fred  13-18

Lördag  10-14

Mail.  brofallensnyttonott@telia.com 

Senaste inläggen

Menyer

Mina favoriter

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards